Flääääsch luft

Sune kan inte säga fräsch:-) låter så kul när han säger: Oj mamma, vad du luktar fläääscht! Lite innan 09 imorse packade jag i Ebbe i vagnen, tog ut cykeln till Sune och så travade jag iväg t Dagmamman. När vi väl kom dit, så blev Ebbe galet hungrig, så jag slog mig ned i en fåtölj och ammade honom. Barnen hade frukt-och sångstund vid köksbordet bredvid och det var riktigt kul att få vara lite delaktig i den:-) När bebis var nöjd, lade jag honom i vagnen och fortsatte min promenad inåt byn. Där fönstershoppade jag, gick på apoteket, pratade med folk och kikade i tapetböcker på färgaffären. Jag lyckades lätt slå ihjäl 2,5 tim. Nu ligger jag och Ebbe å myser i sängen. Kl 14.30 ska S hämtas, denna gång blir det nog mef bilen... Jag är fortfarande sliten och har ganska ont. Äter alvedon hela dagarna. För den som vill veta, så kan jag iaf. Börja sitta å kissa nu igen:-) fast stå upp e riktigt skönt! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

De är inte dåligt att få kissa ståendes, jag har alltid drömt att vara kille i den situationen, du vet är man är ute någonstans och de bara ställer sig vid ett träd. Tänk va du kommer sakna den tiden sen ;) jag får ju både sitta och stå när jag ska kissa, en njure för varje läge :) hihi kramar

Svar: Ha,ha! Jag har också alltid varit avis på de med snopp. Men vet du, nu har d kommit en pkastgrej som man kan ha å kissa i. Vet ej vad de heter, men en sådan ska inhandlas! Bit ihop vännen. Du är stark!
Anna Petterson

2013-04-25 @ 07:17:13
URL: http://linnmatildas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0