Fiska med Anders

Jag sitter med mina smågrabbar och kikar barnprogram. Vi är typ lika trötta alla 3. I em. Fick vi besök av min nyfunna vän Maria och hennes småtjejer. Den äldsta är drygt 2 år och minstingen är 2,5 månad nu. Tokigt vad fort bevisar växer! Jag ska njuta av varje spädbarnsdag och snosa så mycket jag bara orkar på hans lilla huvud. Här hemma har jag kommit till målrakan på ett långlopp. Den 10/4 födde jag ju som sagt min och Emils 2:a son. Den 12/4 kl 06 åkte Emil till Arlanda, för att sedan flyga vidare till Tyskland och därefter till Kalifornien. Imorgon sätter han sig på flyget hem och beräknas vara hos oss på onsd em. Jag längtar!!! På torsd mirgon ska han till Falun( ska vara ledare på cykelvasalägret) och kommer hem på sönd. Em igen. Som tur är kommer min mor, far och en vän från sthlm hit. Hade känt mig ensam och övergiven annars. Om vädret tillåter, så slår vi nog ihjäl en dag i Falun. Så jag iaf. Kan spana på min sambo lite och kanske hinna med ett par pussar på hans lunchrast. Livet e hårt men underbart på många vis:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0