Underbara ungar!

Idag har vi varit lediga. Jag och Sune, men Emil tränar på som vanligt. Efter frukost for Emil till gymmet. Jag och Sune la oss på varsin soffa och kikade tv en stund. Sedan gjorde vi ett ordentligt ryck och plockde i ordning på hans rum. Han fick välja ut några saker som han tröttnat på och så tog vi med dem upp på vinden. Där fick han ställa undan dem och välja några "nya leksaker" som vi tog med ned.det blev tågbanan i trä, duplo och köksgrejer till hans spis, som vi placerat i vårat kök. Sedan kom Emil hem från träningen och tog med sig Sune ut på en cykeltur. Själv for jag till sjukgymnasten och avverkade ett vattengympapass för min rygg och nacke, samt fick lite massage. Ikväll har vi varit på Sunes allra första julfest. Jag säger bara: underbara ungar!! Det fanns tomtar, pepparkaksgubbar,lucior och en ståtlig stjärngosse. Sune va både p-gubbe och tomte. D e ju bara jul en gång om året:-) Nu ska det strax sovas... På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0