sjukgymnastik

Hoj!
 
Sitter på jobbet och undrar var alla människor är... Det är becksvart ute och jag dricker cola och fikar för fullt för att inte somna. Känns ju för sjutton som klockan e 3 på natten!! Väntar faktiskt på att snön ska falla, så det lyser upp ute.
Idag var jag på sjukgymnastiken för att få ett vattengympaprogram för min nacke och rygg. Har fortfarande ont och knaprar alvedon lite då och då. Bekymra er ej. Jag tar bara 2 per gång och typ varannan dag.
 
Efter vattengymnastiken gick jag in i duschen och ställde mig bredvid en tant som försökte få av sig sin baddräkt. Vi konstaterade att få av och på sina badkläder är tuffare än själva gymnastiken. Jag tycker faktiskt att det lika väl kunde va nudistbad på sådana ställen, då folk ofta är stela och har ont lite här och var. Tänk vad mycket lättare allt skulle bli:)

Kommentarer
Postat av: Åsa Holmström

Tjo!!
Skoj att bloggen e igång igen!! Men var e Suniiiis??!! :-)!
Är inte orolig att du skall bli knarkare på Alvedon! Och Kerstin tar nog inte illa vid sig vid två små piller om dagen! Det är nog värre om du mår dåligt och har ont hela tiden!

Kram kram

Svar: Kommer kort framöver=)
Anna

2012-11-14 @ 16:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0