I´m back!

 
Nu kära vänner och ovänner ( hoppas dock ni är få)
 
Nu har mycket hänt mitt sedan senaste inlägg i våras. För att ta en långa historia kort så har detta hänt:
 
Kort efter sista inlägget så smackade jag ordentligt i den berömda väggen. Jag var heltidssjukskriven i 1,5 månad. Grät och sov om vartannat. Lyckades sedan hamna på rätt köl igen och började jobba 25% och utökade kort därefter till 50% innan mitt vikariat på förskolan avslutades i Juni.
 
Numera har jag ett vikariat på Skönvikshallen i Säter. Där jag jobbar i kassa, städ, som badvakt, simlärare och vattengympainstruktör.
 
Sune fyller 3 år i Januari. Han går hos en dagmamma och trivs som fisken i vattnet.
 
Min sambo Emil Lindgren som jobbar som cykelproffs, har gjort den bästa säsongen någonsin. Med medalj i alla kategorier på SM. 3:a på cykelvasan och så vidare...Gå in på www.emillindgren.com för mer info.
 
Vi har köpt ett hus som ligger i Säter i Dalarna.
 
Jag är på tjocken och Emil är återigen en blivande fader. Beräknad nedkomt 28/3-2013
 
Bilden ovanför togs på våran otroligt lyckade inflyttningsfest i Lördags. Vi startade dagen med en maskeradinnebandyturnering. Följt av dusch, bastu, mat hos oss och fest inpå småtimmarna. Tack alla som kom! Nästa år slår vi på stort. Läs mer om detta på Emils sida.
 
Trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0