aj,aj

Go kväll. Jag har ont i magen nu ikväll. Tror jag börjar dra på mig en urinvägsinfektion... Gått på toaletten typ varje timme de två senaste dagarna och nätterna. Kurerat mig med tranbäesjuice och en klyfta citron idag. Håller tummarna för att d ej bryter ut helt. Något trevligare är att vi haft en bra dag. Jag fick sovmorgon till kl 8.30, tack Emil! Sedan for han ut på ett 5-timmars cykelpass. Jag och Sune grejade lite hemma. Bla. Satte vi upp hans nya bamsegardiner. (Kort kommer senare) vi gick t ishallen och käkade kokt korv i bröd till lunch, mmmm! Sedan middagsvila och nu ikväll har familjen varit komplett:-) vi åt stekt falukorv som jag gjort som stjärnor och omelett till. Sune sover och Emil la sig just. Jag ska njuta av tystnaden någon minut till. Ska med lägga huvudet på kudden sen.

Kommentarer
Postat av: Åsa Garmin

Kul att du bloggar igen. Har faktiskt saknat det. Hoppas att Emil snart blir bättre och inte vurpar nå mer. Micke är inte helt tillbaka på banan sedan krachen i göteborg under SM. Jag hoppas att han snart är hel snart och kan köra som vanlig.
Hur länge är det kvar till lill tjejen kommer? Vore kul om man kunde sammanstråla på någon tävling under nästa år men vi får vell se hur våra tävlande har planerat.
Ha de gott och hälsa alla

Åsa

Svar: Hej Åsa! Kul att du tycker det och även kul att du kikar in här. Usch då. Stackars Mycke. Ja...nu e d ju ej 100 att d e en tjej, men d är iaf. Vad jag tror. Ja.. vi åker nog ej på så många tävlingar och Emil kör ju tyvärr mest bara utomlands. Hå d Gött och hälsa mannen.
Anna Petterson

2012-11-25 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0