störande

Tja. Verkar bara fungera att skriva här vissa dagar... Ligger i sängen å ska strax sova. Lite bekymrad... Min kollega som roddar min avdelning på jobbet skall ju ha barn i maj. Hon har varit sjukskriven i 2 veckor pga. Diverse saker. I fred hade hon tydligen åkt in å igår fick läkarna plockat ut bebisen. Jätteglad för hennes skull, men samtidigt bekymrad över hur det blir på jobbet nu... Vi måste hitta någon, fort! Samt att vi kommer bli av med vår resurs from. 1a april. Betyder mer stress igen och det värsta som finns är att stressa och k änna att man inte räcker till. Nu sova. Hoppas detta går å läsa n säkert massa fel.SAknar Riktiga knappar att trycks på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman ta ett djupt andetag och va lite här och nu. Sedan får man försöka se möjligheterna. jag var inne i en 6:a och vikade, det var mycke djuuuupa andetag och att hitta möjligheter.



Hoppas att det löser sig jag håller tummarna. Annars är allt bra med mig och jag ska ut på mtb´n imorgon.



Ha det gott och simma lungt.

Kram

2012-03-13 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0