Söndag

Ha,ha,ha Asgarv!!
Fattade inte varför Johanna skrev igår att det var Lördag. Fattade inte humorn. Nu inser jag ju bara att hon ville rätta mig då jag skrivit att det var fred. Ha,ha!! Idag är det i alla fall Söndag och jag dricker upp resterande vinet från igår. Mer korrekt vore att säga att jag dricker en flaska rödvin för mig själv, förutom ett glas (det jag drack igår)
Sa till Emil, att skulle det inte va olagligt att dricka och köra bil så skulle jag lätt kunna bli semialkis på heltid. Älskar både mig själv mer och livet jag lever när jag är lite lagom berusad=)

Får så himla balla och inspirerande idér ju=)

Var på kalas i em. Min mormor fyller 92 imorgon. Här e hon! Älskar lilla MajaBaja



tror, på tal om annat att jag ska försöka klippa till mitt hår i veckan. Lutar mot att raka på vänster sida igen och ha längre på höger. Tycker det är trist med allt som ska va så perfekt. Ballt om dte ser lite annorlunda ut.

Nu googla lite på...det får ni veta en annan dag =)

Trevlig kväll!


Ps får se om jag pallar att gå upp imorgon. Lite lätt fuller, ha,ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0