strax sova

Dagen idag har också varit himla bra:-) jag har jobbat en hel del det sista, så uppskattar veekligen bara att få vara hemma och pyssla. Det blir ju inte heller trist om det kommer trevliga människor hit på besök. Det förgyller bara det hela. Tack Kusin-vitamin och Mimmi för en trevlig dag!! Och Thea med förstås. Fast antar att du inte läser här än... Nu ska jag köra min kvällsrutin som går ut på att kika in vissa bloggar och infosidor innan jag kan somna. Sune har även haft en tendens att vakna runt 23-24 på kvällen. Därför har jag svårt att koppla av riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack igen för allt! Det var en toppenhelg! :-)

2012-12-02 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0