softisch

Dagen idag har varit en lugn och harmonisk sådan. Dessa dagar är livsviktiga. I morse gick Sune med Emil upp kl 07. Själv låg jag kvar i sängen som en dö sill. När Emil sedan for ut på långpass kl 09, så kom Sune och kröp ned bredvid mig igen. Vi myste en stund och sedan somnade jag om medan Sune kikade på youtube en stund. härligt med sovmorgon!!! Jag har gjort storkok på potatis under dagen, två olika soppor och potatismos, plockat ordning, slängt in en tvätt. Å tro d eller ej, men nu i em. Gick jag en sväng t Willys och drog maten hem i Sunes pulka:-). Hela lilla familjen har just ätit soppa maed vitlöksbröd och lite senare ska vi äta fruktsallad som Sune hjälpt mig med. En skön och lugn dag utan måsten och en mamma på gott humör. Det ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0