semester!!

Kära värld. Visst va jag väl inställd på hotell med all inclusive, fint väder och några goa dagar, men detta e över min förväntan!! Vi bor på sunwing resort i Aurgineguine lr hur d nu stavas. Det är ett kanontrevligt och fräscht hotell, med riktigt god mat :-) i like!! På dagarna kan man gå till baren när man blir sugen på något. Det räcker att beställa det man vill ha och visa upp sitt "åkband" som sitter runt min högra arm. D finns massa olika drinkar att välja mellan. Självklart dricker jag med non-alcohol. Hittade en ned tranbärsjuice och grapefrukt i. De två den kombinationen gjorde så d kändes som att d va alkohol i...jag får väl dra till med en fjortisfylla, ha, ha!! Mina grabbar ligger här bredvid i dubbelsängen och de sover som två små grisar. Själv är jag både mätt, fet och trött som en gammal sugga. Över and out.

Kommentarer
Postat av: lotta

Härligt! Alexander fick sitt paket och sina fina bilder idag, skjortan passade honom perfekt! Jättefina bilder på Sunis!
Vi åker till Lanzarote imorgon bitti, ska bli jättehärligt.

Kram

Svar: Kul!! Härligt Lotta!! Hoppas ni med får en fin semester. Jag och Sune har siesta, jag somnar strax med.
Anna Petterson

2012-12-07 @ 00:29:16
Postat av: Syster

Guud vad skönt det låter! Bättre tur med vädret än vad vi hade då. Gott med bra väder å go mat :) Har du solat å badat något? Här var 17 minusgrader i morse å askallt! Ha en fortsatt härlig vecka! Å hälsa! Kram kram

Svar: Ja, d e gott:-) kanske du ska med på en familjesemester nästa gång ist;-)
Anna Petterson

2012-12-07 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0