pirr i magen

Ligger i sängen och funderar... Idag flyger vi till Gran Canaria. Jag är inte vidare världsvan, inte i närheten av vad Emil är. Så det pirrar i magen ordentligt. Sune är lite osorterad, som Svärfar brukar säga, när han är högt och lågt och knappt lyssnar. Jag frågade hur han mår och då fick jag till svar att han är rädd. Jag fråga för vadå. Då fick jag till svar att han är rädd för att jag ska simma ifrån honom, när vi badar. Underbara unge!! Jag vet inte om d blir något blogginlägg på några dagar, men då vet ni varför. Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Hanna...

Och här kommer texten...

Gran canaria, låter underbart!
Sol och värme nu. Det kan ju inte bli bättre!

Ta hand om er och njut!

Vi saknar er massor och hoppas vi ses vid årsskiftet om ni kommer ner.

Kramar!

2012-12-06 @ 10:13:23
Postat av: Hannapanna på västgötaschlätta'

Och här kommer texten...

Gran canaria, låter underbart!
Sol och värme nu. Det kan ju inte bli bättre!

Ta hand om er och njut!

Vi saknar er massor och hoppas vi ses vid årsskiftet om ni kommer ner.

Kramar!

Svar: Självklart hör vi av oss ön vi kommer hemåt vid nyår!
Anna Petterson

2012-12-06 @ 10:14:06
Postat av: Mimmi

Hoppas ni får det toppen på Gran Canaria!!

Svar: Tack!! D har vi :-)
Anna Petterson

2012-12-06 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0