Kort från veckan som gått

Stjärnan i Köksfönstret
Sunes fina pepparkakshus som Farmor gjort
Fönstret i mitt blivande pysselrum
Mina fina killar
Kusin-vitamin och hans söta dotter
Kusins fru och dotter
Älskade Sune som tomte, från dagmammornas julfest i tisdags!
Mitt kusinbarn Hoppas ni haft en trevlig 1:a advent.Det har jag. Efter gemensam frukost så for KUsin Gunnar med familj hemåt Götet, Emil har trampat en sväng och jag har pysslat och plockat här hemma. Efter en skön middagslur med Nunis, paltade vi på oss kläder och begav oss till Säters julmarknad. Det var sjukt kallt!! -14 och ca 1,5 dm snö. Men man kan inte säga annat än att det var väldigt vackert. Nu skall här sovas. Emil och jag har tittat på dokumentären om Armstrong. Jag säger inte så mycket mer än jävla vase! God natt på er

Kommentarer
Postat av: Ulla

Kille i pulka? 3 dm snö? Kram

Svar: Ja,ja... Nu har jag ändrat ifall du undrar. OCH, Emil höll med mig om att d e mer än 1 dm. ;-)
Anna Petterson

2012-12-03 @ 05:44:55
Postat av: ulla

Haha, du är go du.

2012-12-03 @ 17:14:54
Postat av: Syster

Fina bilder! Ser riktigt julmysigt ut med snö och pynt :)

Svar: Tack!!
Anna Petterson

2012-12-03 @ 19:06:26
Postat av: Gunnar

Jättefina bilder! :-) Var riktigt mysigt att hälsa på er i helgen! Lite synd att Tea inte var i toppform, men man kan väl inte begära det alltid heller! Var jätteroligt att se att hon och Sune hade kul ihop iallafall :-)

Hoppas vi ses snart igen och att ni får det varmt och skönt nu på resan!

Hälsa familjen!

Kram /Gunnar

2012-12-05 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0