kalas

Ligger i sängen igen. Lättast att blogga då dagen börjar gå mot sitt slut och jag bara ska varva ned för att kunna somna. Idag har jag bara Solat typ 10 min...sedan gick jag till frisören och blev ompysslad. För min del va det skönare, då d varit varmaste dagen hittills och knappt någon vind alls. Jag fick klippt håret, färgat på ena sidan och färgat ögonbrynen. Och allt detta gick på 440 swedish kronor:-) till råga på allt så var frisören en väldigt trevlig människa. Det kändes som vi va lite av samma skrot och korn:-) häftigt värre!!! Nu ikväll har vi samlats i restaurangen här intill hotellet och firat Emils mor, som fyller 50 år om några dagar. Också väldigt trevligt. Nu en vända på blocket och platsbanken, sen sova.

Kommentarer
Postat av: Syster

Åå kul med ny frisyr! Du får lägga ut kort sen :) Vi har åkt skidor å kikat lite cykelcross idag :) Ha det gott! God natt kram

Svar: Ja jag blev nöjd med frisyren:-) hur går d med praktikplaneringen?? Kram
Anna Petterson

2012-12-08 @ 22:10:22
Postat av: Lotta

Härligt Anna!
Peter och jag har hyrt oss varsin racer och cyklat 3 timmar igår och 3 timmar idag så imorgon måste jag nog vila lite...
Peter är väldigt pedagogisk och tålmodig när vi cyklar =han är nog väldigt sällskapssjuk...

Nu - poolen!

Kram

Svar: Ja just det. Semester va d ja...;-) snällt av han att ibte trampa ifrån dig. Emil har endast trampat en sväng idag. Passade på när vi hade siesta. Så idag har hela familjen troll tagit en mysig promenad och Badat i poolen tillsammans. I like!!
Anna Petterson

2012-12-09 @ 14:50:08
Postat av: Syster

Jag har varit i kontakt med hon som samordnar platserna, hon skulle se vad hon kunde göra men kunde inte lova något då det är ont om platser.. Så vi får se! Ska maila min checklistan å så till henne. Får prata om det mer när du kommer hem! Kram

Svar: Ok. Bra, då e du iaf på god väg:-)
Anna Petterson

2012-12-10 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0