hoppsan!

Hoj! Ja, hoppsan vad tiden rinner iväg när msn har skoj:-) tänka sig ärr jag har haft skoj all by myself de senaste timmarna. Har ätit godis, druckit en burk Cola och slagit in julklappar. Notera att jag ej sagt ett ord på ca tre Tim! Antagligen för att jag inte haft någon att prata med. Ha,ha!! idag har vi varit iväg en sväng och firat jul med Emils far och sambo. Tom. Hon ifrågasatte hur man kunde prata så mycket som jag gör och hoppa mellan olika samtalsämnen hej vilt. Jag säger bara en sak. Det ska bli skönt att komma "hem" till Alingsås och slänga käft med min bästa vän Lotta. Vi typ av samma skrot och korn. Ha ha!! Nu borsta gaddarna och krypa till kojs.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tycker det är underbart att du pratar mycket, det är alldeles för få människor man kan prata med som man kan prata med dig! (Och jag känner dig ju inte ens så väl:-)) jag tycker det är positivt!

Ser fram emot nästa gång vi kan sitta och tjöta! :-)

Ha en riktigt god jul!
Kram

Svar: Ha,ha!! Tack snälla du:-) god jul till er alla!
Anna Petterson

2012-12-23 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0