Bilder

Jag och Sune bakade pepparkakor häromdagen. Detta kort är taget då vi just påbörjade projektet. Det slutade med att vi typ bakade två plåtar och en som brändes vid. Hatar att baka!!!
Sune i en snart alldeles för liten pulka. På väg till dagmamman igår.
Vardagsrummet som det ser ut i juletid, med matbord och vitrinskåp.
Soffa, vardagsrumsbord(Som framöver ska målas om och julgradiner i bakgrunden
Sovrummet med nutillverkad tavla och hjärtat i mitten är gjort av filttyg och röd tråd. Trevlig kväll och God Jul om jag ej hinner kika in här före den 24:e December.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att ha dig o Sune hos oss. ps nu har jag varit ute på bloggen kram Ann :)

Svar: Tack min vän för att vi fick kika förbi och äta god lunch:-)
Anna Petterson

2013-01-03 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0