familjen komplett

Behöver jag säga att det är otroligt skönt när vi alla tre är på hemmaplan? I Sverige, i samma stad och samma hus. Jag stornjuter! Jag har en ledig dag idag, då Sune hade en bvc- tid kl 11.15 och jag skulle jobbat 7-13. Samt att Emil skulle komma hem. På bvc vägde vår "lilla" son 13,4 kg och var 85,5 lång. Efter bvc mötte vi upp Emil på tågstationen i Alingsås. När Emil klivit av och gick mot oss, så sprang Sune mot honom och skrek pappa!! Jag blev alldeles tårögd. Det var som på film :-) nu är grabbarna ute och leker. Själv ligger jag på soffan och tar igen mig lite. Kl halv 7 är det vårens första cykelträning, då ska jag va med en stund.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad härligt det låter! Man blir alldeles glad av att läsa :)

2012-04-03 @ 21:51:11
Postat av: Ulla

PUSS PÅ ER!

2012-04-03 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0