Sjuk

Japp. Då har man åkt på en trökig förkylning. Jag blev sjuk i Måndags med 40 graders feber, huvudvärk och hosta. Nu är jag feberfri men trött och sliten. Blir till att vara hemma imorgon med och ´förhoppningsvis vara helt bra på Fredag. Jag tog febern för en stund sedan och den visade lagom 37 grader.

Nu är det över en vecka sedan som jag skrivit på bloggen.Tiden har bara susat iväg och jag har minst sagt haft fullt upp. Tyvärr har jag och en av mina kollegor blivit oense på jobbet och det känns inget vidare alls, men jag hoppas att det blir bättre med tiden. Emil kom hem i Måndags=) Trist att vara sjuk just då, men samtidigt gott att kunna få hjälp med Sune när man ej är kry.

På Fredag hoppas jag verkligen att jag är frisk, då vi ska ha mammaträff. Vi mammaor som gick i föräldragruppen när vi väntade våra bebisar, har under hela tiden haft kontakt och på fredag skall vi ha lite kräftskiva=)

Vi hörs! Nu vila


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch! Sjuk e inge kul! Jag har en efterhängsen rethosta som vägrar släppa taget:( E sugen på att cykla snart igen! :) Krya!

2011-09-14 @ 20:50:40
Postat av: Garmin

Sjuk är aldrig kul. Hoppas att du blir frisk snart.

Har själv bokat boende till nästa helg Micke har biljetter till damernas och herrarnas linjelopp på WM. Det ska bli kul att se.

Krya nu på dig så du kan köra lite CX för det var du ju sugen på att göra.



Hade

2011-09-14 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0