Kära...

Kära Svärmor och kära allihopa andra som tror att jag skulle tapetsera ett helt hus utan att fråga. JAG LOVAR att jag aldrig skulle göra detta. (Sambon Emil trodde tyvärr att jag säkert skulle kunna få för mig att göra detta också) Men svaret är alltså NÄPP. Lite vett har man väl ändå inför pannbenet?! Trots att jag iofs kan få för mig lite tokiga saker som att tex drick grogg utan groggvirke och plocka upp stackars liftare som står vid vägkanten. Men jag skulle aldrig tapetsera eller måla utan hyresvärdens tillåtelse.

Idag har familjen varit en sväng i Alingsås igen(Tänk att hjärnan redan börjar ställa in sig på att bo i Alingsås, att vägen dit känns lika lång som en biltur till Ikea strax utanför Gbg)

Jag har faktiskt också rört på röven idag i och med en promenad runt byn. Ska erkänna att jag just nu är i sjuk oform. Men Emil har varit borta och jag har ju börjat ett nytt jobb. Det var ju typ drygt en månad sedan nu, men jag tycker att man kan skylla på det minst en månad till...=)
I alla fall, när jag hade promenerat, lagat mat i 2 timmar och käkat, så undrade Emil om jag inte skulle ta en cykelsväng också. Hallå?!?????!!!!! Gissa om jag cyklade? Öh, näe.

Nu har vi ätit kvällsmat och jag ska stoppa i mig lite smarrig chokladglass. Skyller på Indianer i dalen vilken dag som helst.

Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0