Flytt

Sitter å kollar in begagnade möbler på nätet. Jag och min lilla familj skall bli Alingsåsbor. Vi har fått möjligheten att hyra en söt liten stuga(Typ som den vi bor i nu) fast betydligt större. Nu bor vi på ca 2,5 rum+ kök och vi kommer få 5 rum och kök inklusive 2 toaletter dit vi skall flytta. Gött att inte behöva stå i skiykö, ha,ha skämt åsido. Det ska bli riktigt spännande och jag kommer ha ruskigt fina träningsmöjligheter, med typ 60 meter till gymmet och skogen bakom husknuten=)

Just nu består största delen av mina dagar av intensivinredning. Jag har huset i min skalle och funderar på tapeter, möbler och dylikt. Soffan har snart stått på alla möjliga vis, matsalsrummet har haft olika tapeter och just nu klurar jag på Sunes rum och hur man tar till vara på ytan bäst. Så kul!

Helgen har varit grymt lugn och skön. Igår förmiddag for vi och min far till Upplo för att kika folkrace. Hur kul som helst! Jag frågade Emil om vi inte kunde bli en sådan familj ist för cykelfamilj. Det var lite ballare att kika på. FAST jag tycker allt om cykelsporten med=)

Idag cyklade Emil en sväng och avslutade hos våra vänner Lotta och Peter. Där mötte jag och Sune upp och bjöd på lunch. Det blev pata med ädelostsås (Skitboring omni frågar mej) Men Emil och Lotta önskade det. Och vad gör man inte för sin kärlek och sina vänner?!

Målet ikväll är att inte somna innan 21... I förrgår somnade jag liggandes på soffan och igår satt jag för att motarbeta tröttheten, men somnade då sittandes vid halv nio-tiden...

             Här kommer ett litet kort på bästa Nunisen



                       Och mina allra bästa grabbar



Kort på mig blir en annan gång. Har iaf färgat håret mörkbrunt igen. Mycket bättre än det röda jag hade innan. Men provar man inte så får man ju inte reda på hur man kan se ut! Nästa projekt blir at raka av ögonbrynen och måla dem i rätt vinkel med hjälp av en matsked. NOT!!!Aldrig i mitt liv. Provar då hellre anusblekning.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Du är allt lite knäpp du. Men söta är ni alla tre oavsett hårfärg. Kul med nytt hus. Det blir bra.

Kom ihåg att kolla om ni får tapetsera om. Det får man inte alltid när man hyr. Bäst att kolla först. Lite svettigt att återställa annars. Kram

2011-09-26 @ 04:42:12
Postat av: Lotta

Jag håller med Ulla; liiite knäpp är du allt men vi gillar di ändå!

Kolla länken http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2011/09/lysande-zinkhus.html#comments

Ett sånt hus är det du vill ha, eller hur? Typ 29 spänn på Gekås = alldeles lagom!!!

Kram

2011-09-26 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0