Drogad

Fy helvete!
Så dåligt som jag mådde för ca 2 timmar sedan har jag nog aldrig mått i mitt liv förut...
Jag har varit ordentligt förkyld den senaste veckan och med en hemsk hosta. I fredags kväll träffades vi ett tjejgäng, åt gott och myste. När jag skulle åka hem så fick jag "låna" lite hostmedicn av en av tjejerna. Vet ej hur det stavas,men var är iaf Kokilana. Jag har tagit det någon gång förut när jag haft sån hosta att det varit omöjligt att sova på natten( Den innehåller morfin och man sover som en prinsessa)

Så sant så, jag som som en prinsessa även natten till Lördagg, men när jag vaknade kände jag mig bakfull. Emil trodde också att jag var det eftersom jag druckit lite vin kvällen innan. Men jag vet att jag inte drack speciellt mycket och tyckte det va störande att han tyckte att jag var bakfull. Dumma Emil.

Igår kväll tog jag lite mindre dos kokilana och sov även inatt som en prinsessa. Emil gick upp med Nunsen i morse och jag fortsatte sova till 10.30=) Totally underbart!
MEN när jag vaknade kände jag mig bakfull igen=( Efter frukosten så packade vi in oss i bilen för att åka till Mellby och titta på en lantgård. Mysigt tänker ni, men fy fan!
På vägen dit blev jag illamående, tunnelseende och svimfärdig. Medan Emil och Sune tog en sväng så låg jag kvar i ibilen. Min hand och överläpp domnade bort emellenåt. Och jag ville bara bli hämtad och omhändertagen av en ambulans.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen men orkade ej stå i kö, så ringde en sjuksköterska som jag känner. Hon trodde absolut att jag reagerat på hostmedicinen. Strax efter jag pratat med henne så kom en vän förbi som för övrigt jobbar med busar och tyckte absolut att jag såg ut att tända av=( Fy farao!!! Mår bättre nu men fortfarande lite väck i skallen. Hade gärna sovit, men kokar majskolvar å ska äta dessa snart...Jag känner mig lite som en gubbe i ett tv-spel. Känner mig liksom odödlig. Ganska häftigt iofs=)

Ska piggna till här å bli vanliga Anna snart igen hoppas jag.
Min mammas kommentar: Ja...det kanske är Anna i ett nötskal...Å lte kokilana, det brukar jag ju sova gott av. Lite sånt tar vi...

Tyvärr känner hon mig väldigt väl, så jag kan faktiskt bara flina å hålla med. MEN jag mår skit

Kommentarer
Postat av: Garmin

Coxilana är inte att leka med man får sova gott. Sist jag hade hosta så hjälpte inte detta utan jag fick en annan. Det är viktigt att sova om man ska orka med livet.

Krya nu på dig så hörs vi.

Kram

2011-09-18 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0