Bläräkningar

Just suttit med Emil och betalat räkningar. Kuuuuul. Men det kan jag ha då jag typ inte betalat räkningar på 2 år. Näst intill pinsamt faktiskt...Jag har faktiskt varit ganska sparsam sista tiden. (Nä nu menar jag inte att jag varit dumsnål och låtit Emil betala) Men jag har faktiskt hållt lite i pengarna, så ikväll har jag startat ett nytt sparkonto. Samt lagt undan några kronor till Nunes sparkonto och så har jag lagt sparat en del till blivande saker som behövs när vi flyttar. Jag längtar!!

Imorgon är det redan Fredag. Denna vecka har gått sjukt fort! Emil åker till Holland imorgon för att köra race, men han kommer hem på söndag igen... Fast åker igen på Tisdag=( Ja,ja va sjutton! Vi klarar oss=) Han är snart hemma igen.

Fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0