Vab

Igår när jag hade varit på jobbet cirka 20 minuter så ringde dom från dagis och sa att Sune va hängig. Eftersom Eml var ute och tränade plus att han skulle åka iväg till Åre några tmmar senare, så fick jag snällt sätta mig  bilen och åka hemåt igen. När jag kom till dagis tyckte jag inte att han verkade särskilt dålig. Jag tog ändå med honom hem. Gav honom välling och försökte få han att sova middag. Det var helt omöjligt då han for runt som en stucken gris. När väl Emil skulle ta bussen in till tågstationen, stoppade vi ned Nunisen i vagnen. Han somnade nästan med en gång=) Men han är inte 100, då han sov middag i nästan 3 timmar idag och ändå somnade som vanligt nu ikväll. Han låter väldigt tät, snuvig i näsan och rosslig i bröstet. Stackars liten. Vi blir hemma imorgon också, men på fredag får han allt gå t dagis.

Nu i eftermiddag tog jag, mamma och Sune en snabbtripp till Fabö i Alingsås. Där fick vi köpt spackel, lim, rullar, penslar, färg och tapeter=) På Lördag ska nämligen jag och mamma ha en heldag i " nya" huset. Å vi kommer inte hinna köpa grejerna innan, då det är fullt upp med annat. Det blir antikvit i matrummet, hallen och i Sunes rum(fast däri ska vi nog blanda i en klick grönt)
Fondväggen i sovrummet blir faktiskt brun med blommor i beige och silver. Resterande väggar blir beige. Jag ser fram emot att greja och se hur rummen blir=)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0