Lyxidioter

Va fan!! Sitter och tittar på lyxfällan och blir så förbannad. Hur i hela helvete kan man dra på sig så mycket lån????? Köp en jävla bil för 5000:-ist för en för 50 000:- och slipp låna pengar.
Mannen i familjen är mest rädd för att mista sitt tv-spel. Väx upp!!! Jag blir så frustrerad. Jag har lärt mig att inte låna pengar i onödan och det är jag stolt över att jag faktskt har i åtanke när det skall shoppas. Det enda lånet som jag har är studielån och framöver blir det säkert ett huslån. Men inte fan tänker jag ta lån på tv och soffa. Nu menar jag inte att folk inte får låna. Man gör precis som man vill och känner för. Men det kan ju inte vara värt att ha en "perfekt" fasad och må skit där bakom, bara för att man vill köra Audi A6, åka på dyra utlandsresor ch endast klä sig i dyra märkeskläder. Jag kör hellre en saab 900 och lägger pengar på saker som betyder mer. Fast helt ärligt så önskar jag ibland att jag bara hade en säng och en kastrull.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0