Jag är här

men mitt huvudet är någon annanstans. Närmare bestämt i flytten...Ja, nu börjar det som sagt dra ihop sig. Vi har satt ett preliminärt flyttdatum på söndagen den 30:e Oktober. Förhoppningsvis har vi lyckats måla och tapetsera de rum som är mest prioriteradjust nu. Dvs sovrummet, matsalsrummet och Sunes barnrum. Igår var jag, syster, Sune och vännen Lotta iväg och köpte ett matsalsbord inklusive 6 stolar och en barnstol för 1200:- Jag är jättenöjd. Det var av "fulfuru" men inte den gulaste sorten utan snarare mörkare, eller betsat som det heter. Jag är iaf nöjd och fick även ett godkänt av Emil=) Tröttnar jag framöver så kan jag ju bara måla det vitt.

Nu ska jag ut på blocket igen, söka efter säng till Sune, köksbord och bäddsoffa. I love!! Himla kul=)

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0