Hej och hå!

Nyss hemkommen. Har haft en heldag med min kära mamma. Vi har varit på ikea och shoppat loss(OBS svärmor bara bra å ha grejer=) Sedan åkte vi till huset i Alingsås och där har vi SKURAT golv och börjat inreda lite smått med lampor, mattor och blommor. Nu är det bara hallgolvet och toaletterna som skall städas, samt måla köksstolarna i vitt en gång till. Det blir kanonfint och på söndag är det dags för inflyttning! Typiskt nog så har jag bara tagit kort med min ickemoderna mobil, så ni som är intresserade av att få se på kort, får hålla ut ett tag till...Sorry. 
Nu lite blocketkoll och sen natti. 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hopps! Låter som jag en sån där elak svärmor. Något som fattas nu? Kram

2011-10-25 @ 06:19:41
Postat av: Anna

Hi,hi, absolut inte. Jag retas bara med dig=) Ja, vi behöver fortfarande en bäddsoffa så ni kan komma å hälsa på oss/Kram

2011-10-25 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0