Nyklippta



Å jädrar så käcka vi ser ut!!! Skäms ju nästan. I alla fall, vi är alla tre nyklippta. Jag klippte mig hos frisören igår, Emil och Sune fick fixat till sig med hjälp av min svärmor. Idag har det varit råkallt ute, ca 3 plusgrader. Imorgon skall jag till jobbet igen. Känns väl inte alltför kul,men så kan det vara ibland! Jag var en sväng på gymmet idag. Har tyvärr fortfarande rethosta, så det blev en väldigt lugn stund. Jag gick typ en kvart på löpbandet, provsprang 5 sekunder och lyfte några lätta vikter. Har även inhandlat grapefrukt i affären idag, för jag har hört att det hjälper till med förbränningen. Detta skall testas ett tag framöver i form av en sådan till frukost.

Strax sova...hade jag hoppats, men klockan är bara 19, 46....Får allt hålla ut en stund till.

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så söta ni är alla tre. Fina i håret är ni oxå.



Åsa

2011-11-08 @ 19:55:20
Postat av: Madde

Snygga ni är! Saknar er mina godingar!! :) Kram

2011-11-08 @ 21:26:24
URL: http://maddecyklar.blogspot.com/
Postat av: Åsa H

Tja!! ja guuuud så fina ni e, rena julkortet hihihi!!

Röd chili is the shit för förbränningen!! Jag äter typ en chili om dagen! Det är även sjukt mkt C vitamin i!! Men grape e nog oxå bra!!! Inte lika gott dock tycker jag :-)!

kram kram

2011-11-09 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0