Lördag

Idag har jag typ lagat mat halva dagen. Lunchen bestod av pastakruvar och korvstroganoff. Jag pimpade till korvgrytan med stekt bacon och det blev faktiskt riktigt gott. Nu ikväll har vi (Läs jag) bjudit våra vänner och grannar på trerätters. Jag fuskade dock med efterrätten då jag hatar att baka. Det blev en almondytårta. Till förrätt bjöds det på löksoppa och varmrätten bestod av hjortkött, hemmagjord klyftpotatis, hjortbiffar( Jag var rädd att maten ej skulle räcka. Hatar att snåla) samt kantarellsås med messmör. Det blev bra=) Strax läggdags. Imorgon skall jag försöka få till ett träningspass. Det lutar åt att jag går till gymmet en stund...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0