Klena morsan

Nu har vi kommit till rätta i vårt nya hus=) Emil och Sune är på kvällspromenix med vår vän Alle och jag sitter här i soffan. Har fått stränga order att ta det lugnt en stund.(Är inte alltför lätt då jag gärna vill fixa och dona med diverse grejer) Igår kväll hoppade värsta tänkbara febern på mig. Jag låg i soffan och yrade med en kall och blöt handduk på pannan. Tack och lov mår jag bättre idag,men har fortfarande halsont och är allmänt hängig. Det blir till att vara hemma imorgon också. Hoppas på att vara pigg nog till att iaf jobba på torsdag och fredag. Typiskt att man skall bli sjuk nu. (Fast det är väl aldrig läge att bli sjuk egentligen...)
Trots förkylningen är jag iaf glad och känner att jag redan trivs här som fisken i vattnet!

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Garmin

Hej Gumman



Hoppas att du blir bättre snart. Det är aldrig kul att vara sjuk. Har själv inte varit det på ett tag och har inte tänkt att bli det heller. men man vet ju aldrig.

Hoppas att det blir fint i det nya huset och att ni trivs. Borde ta mig över till er och kolla läget i allingsås men vi får se när det blir av.



Krya nu på dig och vila snällt i soffan.



Kram Åsa

2011-11-02 @ 12:13:38
Postat av: Lisa

Biiiiiiiiiilder!!!;)

Krya på dig stumpan..kramar från Kvänum

2011-11-02 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0