Jobb ggr många

När jag kom hem från jobbet så satte jag mig med datorn och sökte jobb. Har nog sökt ca 6 stycken och är nöjd och stolt över mig själv. Har faktiskt sökt på förskolor med inriktning mot de yngre åldrarna, dvs 1-5. Det kan ´vara spännande att göra någonting annat, DOCK är det ju fortfarande med barn fast jag har kommit på att jag gillar dem=) Jag vet ju som sagt inte vad jag ska bli när jag blir stor och det funkar ju inte att bara rulla tummarna och vänta på bättre tider. Efter jobbsökandet kilade jag iväg t gymmet och var med på ett 45-minuters spinnpass. Kul och skönt! Nu lite kvällsmat och sen läggdags.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

HEJA ANNA! Nu är du på G! Lycka till med allt.

Längtar till jul när jag får rå om er lite. Puss och Kram

2011-12-02 @ 07:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0