En bra dag

Det har varit en kalasbra dag på jobbet. Allt har flytit på och jag har fått gjort ett och annat som skulle fixas med=) Nu är jag trötter och skall strax börja tänka på refrängen. Vi har skaffat oss en tv idag, elelr snarare fått en av mina föräldrar. (Vi bytte mot en tvättmaskin som vi hade över) Sitter och tittar på tv:n, men den är dock bara stor,platt och svart... Vi har ej fått igång den än, då det behövs en längre antennkabel och möjligtvis en ny antenn också... Ja,ja, fin är den iaf=) Och jag kan lova att utan tv har man helt plötsligt massa tid över till annat! Det är egentligen bara skitsnack när man säger att man inte har tid till saker och ting...Som att träna till exempel.

Nu har jag varit på gymmet två dagar i rad. Jag har tagit det väldigt lungt då jag fortfarande har en jädra rethosta, som inte vill ge med sig. Jag har gått cirka 20 minuter på löpbandet och sedan lyft några lätta hantlar. På ellegymemt finns det en maskin där man kan träna skidstakning. Den gör susen för både otränade magar och gäddhäng!! Ska se till att workouta i den så mycket som jag bara kan här framöver!

Trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0