Kuddar

Sitter å kikar på big brotherutröstningen.
Idag har jag och Nunisen varit hos min vän Madde i Borås och hälsat på. Sune är småkrasslig och jag med. Vi kikade på Maddes nya fina lägenhet och gick på knalleland. Jag letade efter en klänning som jag skall ha på Emil systers bröllop, men hittade absolut ingenting=( Inte ett enda litet klädesplagg! Jag känner mig också krasslig nu, blä. Det kanske förklarar varför jag inte var det minsta shoppingsugen idag, det enda som jag i princip köpte var en hostmedicin...

         Några kort på Madde å Sune





Ikväll har vi varit hos mina föräldrar och ätit kvällsmat. Min kära mor har hjälpt mig att sy om mina kuddar med=) Bortse från gardinerna som skall bytas ut en dag.

                         Kuddarna innan



                         Kuddarna efter

Det är vinetiketter på kuddarna

Tack snälla lillia mamma för hjälpen!

Emil är i Tyskland och tävlade sprintlopp igår där han blev 2:a. Idag var det ett vanligt xc lopp och han körde in på en väl godkänd 4:e plats. Härligt älskling!

God kväll


Kommentarer
Postat av: anneli

vilken söt unge, vad är namnet? ;)

2011-05-16 @ 21:06:18
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Röckner

Vad snygga kuddarna blev! :)

~

2011-05-16 @ 21:39:03
URL: http://speedoflight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0