Tjo!

Nu ska jag  berättta det jag lovade att berätta igår. Det är absolut inget speciellet och NEJ jag är inte gravid. Jag har inte velat bekymra Emil när han varit bortrest, så därför har jag inte kunnat berätta att min högra hand har ballat ur och att vi haft vattenläcka i källaren.
Handen är under kontroll nu, men i Torsdags var den lika stel som en genomfryst fisk. Jag fick en akuttid hos läkaren, som gav mig ytterligare en kortisonspruta och ett handeledsskydd. Nu hålls det tummarna för att inga mer leder kommer att drabbas av detta trista och onödiga symptom, osm troligen är en reaktion efter den hemska förkylningen jag och Sune hade i vintras.

                           Handen



I natt hämtade jag och Nunisen Emil på Landvetter. Det var jättemysigt att få se, klämma och prata med honom igen. Sune tyckte detsamma. Han håll sig nästan vaken hela vägen hem.

Idag har grabbarna varit hos frisören och fixat till frisyren. Själv fick jag ett infall å fick för mig att färga ögonbrynen. Jag ser för tillfället ut som en skadeskjuten påskkärring=( Men det ska tydligen bli bättre med tiden...

Avgör själv

Nu big brother!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Lite ovant men du är alltid snygg!



Minns när jag blev övertalad att färga brynen precis innan vi skulle till Österrike med fam. Jonsson! Oh my god, oh my god vill jag bara sjunga när jag ser på dom bilderna!!! Blev ju inte precis bättre av att jag var supeblond heller...



Kram!

2011-05-03 @ 09:49:12
Postat av: Åsa

tycker det ser bra ut!!! önskar jag hade lite bryn att färga...

en kompis till mig färgade sina dagen innan studenten, och somnade en "liten" stund på 3 timmar..hon såg verkligen inte klok ut hahaha!



kram kram

2011-05-03 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0