Sjuk i huvet

Och resten av kroppen med för den delen. Dagen har varit ganska segt, då jag drabbats av någon trist förkylning. Hoppas att den tar med sig ledbesvären när den tackar för sig. Det vore mer än underbart!

Idag har vi eller snarare jag inte gjort många knop. Min far var här en stund och lekte lite med Nunisen. Vid halv 5 kom min mor och hämtade upp Sune och de for till min gammelmormor för att hälsa på. Själv bäddade jag ned mig under filt å täcke och halvsov de 2 timmar som jag var själv.
Nu har Sune just somnat. Jag sitter här och halvsvettas då jag tog en alevedon för en stund sedan.

Ska kika in på platsbanken efter lite jobb.
Försöka stoppa i mig lite mat också kanske...

Jag är sju men glad änså=) Så detta är ej ett negativt inlägg=)

God kväll 

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej vad jobbigt att bli förkyld, krya på dig!

2011-05-16 @ 20:57:25
URL: http://sockervaddsmolns.blogg.se/
Postat av: Diana

Tror du att världen kommer gå under den 21 maj som profeten säger? :)

2011-05-16 @ 21:46:59
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Om världen går under den 21:e så hinner vi i alla fall fira Peters födelsedag innan! Han fyller på fredag den 20:e och du och Sune får gärna komma på kvällen (om ni är friska då...) Krya på er! Kramis

2011-05-17 @ 08:14:45
Postat av: Åsa

hoppas ni mår lite bättre idag!

vem tror på riktigt på världens undergång?? läskiga typer tror jag :-)!!



kram kram

2011-05-17 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0