Så dör människan ut?

Jag har en tendens att fundera en hel del på saker och livet i allmänhet. Det är ju fan att jag inte kan fundera lika mycket och inspireras i skolbänken. Då kunde jag ha utbildat mig till något bra. Jag kan inte läsa mer än en halv sida i en bok förrän ögonen går i kors och nästa sekund har jag somnat=( Skit, jag är bitter!

Igår kom jag på att jag kanske skulle utbilda mig till någon slags skönhets/ansiktsterapeut...Jag skulle inte kunna bli skönhetskirurg då jag inte orkar plugga och jag hade nog heller inte velat skära i folks ansikten. Tänkt om något skulle gå fel... Men det vore nog trevligt att bara välkomna, färga ögonbryn, peela och massera folks ansikten lite. Så blir de gladare och känner sig snyggare utan massa otäcka ingrepp med knivar och tänger.

Funderar också på en annan sak...Ska först säga att jag absolut inte har något emot homosexuella. Det är upp till var och en. MEN jag tror ärligt talat att homosexualiteten och skönhetsoperationer kan bli människans undergång=( De som opererar sig blir allt fler och de blir allt galnare. Man börjar med en liten näsjustering och vips så har man gjort ingrepp på hela sin kropp.
Samma tror jag gäller med homosexuella. Människan kommer bli mer och mer stressad i samhället och vi ha i framtiden varken tid eller lust att uppvakta och försöka lösa det andra könets kärlekskoder. Varför lägga ned energi på en man när man vet hur en kvinna än funtad. Shit, vad mycket tid och energi man skulle spara! Alla människor kommer i framtiden välja den enkla vägen att helt enkelt bli bög eller flata. Detta kommer i sin tur göra att vi ej kommer föröka oss, utan sakta men säkert dö ut=(

                                                                   
???


Men va sjutton, än ska vi inte dö. Men jag skulle hemskt gärna vilja ha svar på vad som händer med människan i framtiden.
Vad tror ni??



Kommentarer
Postat av: Åsa

Anna, du funderar onekligen en hel del!! Det är ju bra!! Personligen tror jag inte att vi kommer dö ut av varken skönhetsop. eller homosexuallitet! Barn går ju lixåm att få på konstgjord väg..!!



Hör av dig när du vart hon homopaten!

Kram kram

Åsa

2011-05-27 @ 08:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0