Mors dag

Är till för att affärerna ska kunna tjäna pengar, även såsom fars-och alla hjärtans dag. Men, för er som ändå firar dessa dagar, Kram på er alla underbara mammor!
Emil har nog ingen aning om att det är mors dag idag,men det rör mig faktiskt inte i ryggen. Jag är ju som sagt en människa som älskar spontanitet, så därför uppskattar jag en fin komplimang eller en bukett med blommor en helt "vanlig" dag då man anar det som minst.

Min mors dag har jag iaf ägnat med min bästa Lotta och min son Sune. Vi åkte till Borås och kikade lite på knalleland. Där hittade jag ett par brallor på Cubus och en sweatshirt i någon annan affär till Sune.

                             Bästaste


Nunisen somnade till slut och vi kunde shoppaen stund i "lugn och ro"



                        I provhytten


Efter Borås åkte vi till Alingsås igen, köpte sushi, for hem till Lotta och åt. Såååååå gott!

Nu ska jag kika på big brother-utröstningen med min lillasyster=) Mysigt

Trevlig kväll!

Å just det ja! Imorgon skall vi hämta Sune på Landvetter=) =) =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller är det kanske EMIL ni ska hämta!? söta du :)

2011-05-29 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0