Hörni!

                           Gissa vad??



Jo, jag har varit hos hokus pokusmannen idag och han gav mig klartecken att börja cykla=) =) =)
När han hade healat mig och satt en ny ackupunkturnål i örat, så frågade jag om jag skulle göra som sist. Alltså dricka mycket vatten och röra på mig. Han svarade ja och då undrade jag om jag fick cykla. Han sa ja till det med=) Jag var tvungen att fråga samma sak en gång till för att försäkra mig om att jag hade hört rätt. Och det hade jag.
Jag flög upp ur stolen och skrek rakt ut. -Menar du på allvar att jag får cykla?!!!!?!!!! Han bara tittade på mig och jag skymtade en aning "hon är ju helgalen-tanke" i hans huvud. Han sa att jag inte fick springa, men va fan jag tänker ändå inte springa en meter till så länge jag lever. Gött att man inte lever på medeltiden och var tvungen att springa naken genom skogarna med pil och båge för att få mat, då hade jag snart dött.

Jag kan tillägga att jag absolut inte är hundra än, men det varkar ju faktiskt gå åt det rätta hållet nu. Jag skall tillbaka till gubben om cirka en vecka å fixa lite mer med kroppen.

Efter besöket hos homeopaten så fikade vi i Vårgårda på vägen hem. Mamma och Syster var också med, men dom ville inte vara med på bilden.

                        Bullungen Lindgren







Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Då kan vi väl cykla ihop?? Jag tänkte börja med triathlon.

2011-05-28 @ 09:25:24
Postat av: Anna

Visst kan vi ta en sväng på hojen en dag=) Jag måste bara provköra lite först och se om det funkar. Ska du börja med triathlon?! Horla nästa då eller?

2011-05-28 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0