Food, mat och...

Underbara mammorna Hanna och Amanda har varit här. Hannas son Vilhelm var också med, medan Amandas Nomie var på dagis. Vi käkade lite lunch ihop och sen snackade vi som bara mammor kan=)
Jag hjälpte även Amanda med lite tips till sin uppgift som hon fått i skolan. Hon skall under en tid hålla koll på vad hon äter. Jag blir så jäkla exalterad när det pratas om något som jag är intresserad av, så folk som inte känner mig och skulle höra hur högt jag pratar och nästan glömmer att andas, skulle lätt kunna fråga sig om jag hamnat i en psykos ellet nåt.( Vill tillägga att jag inte har någon dietutbildning, utan jag går utifrån mina värderingar och det jag lärt mig under åren)
Jag hoppas verkligen inte att jag skrämde upp henne, för lite skällde jag allt! Frukost är A och O och jag tror faktiskt att folk som typ inte eller aldrig ätit frukost faktiskt kan lära sig. Det är ju för sjutton startskottet för dagen. Annars blir det ju typ som att man kommer på efterkälken si sådär några timmar efter alla andra och då har de redan hunnit med att korsa mållinjen.
Sune sover och jag la mej också, men ångrade mig. Kände att magen behövde lite bränsle. Slängde i mig en clementine och insåg att jag behövde göra ett snabbt inlägg här. Fast nu ska jag krypa ned under filten igen och somna bredvid min lille pojk=) Mysigt värre!
Kram på er tjejer! Tycker om er ska ni veta=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för den goda lunchen! Jag gillar dig allt en hel del! Kram

2011-03-01 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0