Trampat

Tja.

Vi kom hem från Norge i söndags kväll och sedan har dagarna rullat på. Igår kväll orkade jag ej med något inlägg. Emil vann iaf söndagens lopp också och det är ju alltid kul när det går bra för honom=)

Idag har jag klätt om till cykelkläder, på med hjälmen och testkört min kropp. Knät kändes ok. Det gick iaf att böja och det gjorde ej ont. Men jag kan än så länge bara sitta ned och trampa. Foten kändes med ok men handen si sådär. Skogen får allt vänta ett tag till, men jag är överlycklig över att överhuvudtaget kunna trampa och få cykeln att gå framåt!!=) Det blev cirka 15 minuter softisch tramping. Jag är glad=) Imorgon skall jag tillbaka till homeopaten och jag hoppas att jag mår ännu lite bättre efter den behandlingen. Jag är nog snart back on track.

Ikväll ska min mor ha hand om Sune några timmar så jag och Emil kan få lite tid för oss själva. Vi siktar in oss på att åka och äta gott någonstans.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Åsa

shit pommes frites vad gött att du har kunnat cykla lite idag!!! du är nog snart tillbaka, ta det lugnt bara så kroppen inte blir rädd och börjar dumma sig igen!

ha en mysig löv kväll!!



kram kram

Åsa

2011-06-21 @ 14:53:30
Postat av: Åsa

Kul att det funkar, 15 minuter är bättre än inget. Mys och sköt om er för jag antar att du snart är själv igen med Nunisen.



Kramis

Åsa Garmin (snart är det ju dax att vara det till Lotta ;))

2011-06-22 @ 16:38:47
Postat av: Lotta

Känns skönt att vara i dina trygga händer Åsa, på din hemmaplan också! Ses snart i Eksjö! Kram

2011-06-23 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0