Mitt nya liv

dag har jag börjat mitt nya liv. Det är absolut inte första gången men förhoppnngsvs den sista... En katt sägs ha nio liv, men jag verkar ha fler. Ha,ha! dag började jag med LCHF. Det vill säga att man äter lite OBS DET SKA SJÄLVKLART VA KOLHYDRATER och mycket fett.
På förmiddagen for jag och Sune i sällskap med vår vän Johanna tll stan för att storhandla. (Nya livsmedel tll kylskåpet)
Nu står där fet grädde på 40%, riktigt smör och flötg creme fraiché. Jag måste medge att det känns tokigt, men det ska samtidigt bl mycket spännande.

         Just nu har jag ätit kvällsmat



Det blev en tomat med mozarella. Smörstekt paprika med creme fraiché och grädde. Det låter ju inte så mycket men jag är mätt=)

Jag tänker teta detta för jag tycker ej att jag har något att förlora. Just nu mår jag riktigt pissigt och måste komma på rätt köl igen. Jag tränar ju inget nu men äter sjukt mycket och vikten börjar gå uppåt igen. Det är ej ok. Har även hört att folk som haft ledproblem blivit bättre, så nu skall detta testas!

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att du lyckas. Vet hur svårt det är, själv måste jag äta mer protein. Får ta nya tag efter mörksuggan.



Kram

2011-06-30 @ 22:47:30
Postat av: Hanna

Ge det lite tid. Tror det blir bra även för dig. Själv mår jag toppen när jag äter såhär! Och fråga på bara! Kram

2011-07-01 @ 01:44:53
Postat av: Åsa H

mmm tänk alla goda ostar och smarriga korvar du kan äta nu! synd att man har en sådan risisg kista att man inte kan äta så fet mat....



kram kram

2011-07-01 @ 10:38:51
Postat av: Svärmorsan

Hmm...är det inte lite kolhydrater och mycket fett?

Kram

2011-07-02 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0