Emil vann och jag överlevde

 Emil vann dagens tävling i Norska Drammen.


Tro det eller ej men att stå vid sidan om en tävling och se till så att Emil får sportdryck och dylikt när han behöver är också sjukt energikrävande. Jag lyckades få Sune att somna i vagnen strax innan herrelitens start, men efter cirka 30 minuter vaknade han av en mardröm och sedan ville han ej somna om. Jag är helt slut, men Sune är tröttast. Han somnade för en stund sedan...

Emil vann som sagt och jag överlevde att duscha här på vandrarhemmet. Det är ganska snuskigt här faktiskt...
Se och avgör själv.

       Dörren i badrummet



     Väggen och gardinen



         Golvbrunnen

OBS! Ej mitt hår

Men vi har det allt mysigt här ändå=) Det går ingen nöd på oss=)

Avslutar med några mysigare kort!

                   Familjen



                  Nunisen



              God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0