Sjukt långt

bort ligger Säter i dalarna! I morse packade jag in mig och Nunisen i bilen och styrde norröver. Jag och Sune åkte för att hälsa på Sunes farmor och farfar Jan. Jag körde hemifrån till strax innan Örebro där vi åt lite matsäck på en rastplats. Sedan in med ungen i bilen igen och Wroooom. Det tog ett jädra tag hit, men nu är vi iaf. på plats och Sune har somnat. Jag ska  också lägga mig snart, är helt slut! Imorgon bitti ska jag till råga på allt lämna in bilen för service KLOCKAN 07.00. Det är Emil som bokat denna mycket lägliga tid, NOT.

Nu ikväll fick jag tagit på mig cykelkläderna (Som till min förvåning satt väldigt tajt) Eller snarare, jag är inte ett dugg förvånad. Fett is the shit=( Jag fick iaf trampat runt här i Säterbyggden i cirka 30 min. Det kändes helt ok, men jag kan fortfarande inte stå upp då det blir för mycket tryck på knät.

Trevlig kväll!

PS: Alla ni inbrottstjuvar som skulle vilja ta grejer hemma hos oss: Det är ingen idé då vi bara har gamla råttätna möbler och en stor fet tjocktv. Samt att  ni antagligen skulle dö av att bara sicka in näsan i stugan då jag glömt att slänga barsblöjan som ligger på golvet i badrummet. Finns även en gammal broccoligratäng ståendes på spisen, å fan va det måste stinka nu!
Förresten har vi en galen granne som inte drar sig för att dra fram sin hagelbössa=)
Saknar dig min älskade Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0