Jag mår bra!

Tja.

Ja som rukriken lyder så mår jag faktiskt riktigt bra=) Så skönt att kunna säga det. Vet ej när jag mådde så bra som jag gör nu. Jag känner mig piggare och gladare i hela kroppeen. Underbar käsla! Jag tror faktiskt att min nya livsstil redan börjat visa resultat på kroppen min. Jag kääner mig inte alls så svullen och som sagt piggare. Sötsuget och suget på skräpmat är också så gott som baj väst.

    Här är jag förresten i min nyinköpta kjol.



Trevlig kväll!

Och PS: Emil, I love you=)

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Vad fin du är!!!! Gött att du mår bättre redan, att bli av med sötsug känns ju helt overkligt, jag måste typ småäta godis liiiite varje dag...aja baja jag vet men det e ju gott! Du e jätte grym som gör detta!!!

2011-07-04 @ 14:41:38
Postat av: Johanna

Vad härligt att det funkar! Grädde is the shit!

2011-07-04 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0