1 timma på hojen=)

Japp, nu i eftermiddag har jag trampat en sväng igen. Sååååååå skönt. Jag cyklade svängen runt sjön ljustern här i Säter. Formen är ej på topp, men bättre är vad jag trodde. Däremot är min cykelrumpa som vilken Svenssonrumpa som helst. Dvs: Att jag får rejält ont i arslet av bara en tur på typ 20 minuter. Jag har dock bestämt att absolut inte byta sadel, utan ist. härda ut. Det har ju gått förr!! Har också kommit fram till att jag behöver eller kanske snarare vill köpa mig en ny cykelhjälm. Min är heltgrå och det tyckte jag var ballt för några år sedan då grått blev inne. Nu vill jag ha en ny med lite mer färg. Älsklin, det kan jag väl få?? =) =)

Har även sett en trevlig tatuering idag som en mamma hade i nacken. Mer tänker jag inte säga. Jag skall fundera vidare på dettta och kanske se om jag gör något framöver...

Jag har tagit lite kort också, men tror att jag glömt sladden för att föra över dem till datorn hemma. Skit. Orkar inte kolla efter den i väskan nu. Sune somnade också för en stund sedan å då är jag lite rädd att jag kanske väcker honom. Ja,ja ok, jag är snarare lat. jag vet. Sorry Emil, men jag lägger ut kort en annan dag.

Nu surfa, äta och softa.

Ja just det! Någon kanske undrar hur det går med lchf-dieten för mig. Det flyter på fint. Fett är gott!!!

Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0