Tamagottchi??

I natt har vi sovit helt ok. Sune vaknade vid 01 och då fick han komma in tilll mig. Sedan så vaknade han 06.00 och var alldeles för pigg för min smak...Kommer ni ihåg dom där tamagottchina? (vet ej hur det stavas) De där små spelen som varenda unge hade för cirka 10 år sedan. Det var som en liten bebis man skulle ta hand om och ge mat, samt byta blöja på. Tänk om Sune kunde va en liten sådan ibland. Då kanske man skulle kunna programera in honom på att sova till minst 07.30. I alla fall på en söndagmorgon...

Jag känner att jag är i fas med mig själv idag igen. Igår hade jag en släng av magkatarr, men den blev bättre efter springturen. Idag ska jag bara njuta av dagen och ta den som den kommer. Funderar på att ta en morgonpromenad med Nunisen.(Dock bara funderingar)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är inte lätt alla gånger. Skulle ha kört på gymet själv idag men orkar inte riktigt efter gårdagens 3 timmars spinning pass med intervaller. Armen är trött och benen lite sega, kanske ska vara så. Micke var ännu värre men han tar en tre timmars runda i distans fart idag. För mig räcker det med tvättstugan och lite damsugning. sedan slappa och kolla skidskyttet.

Ska plocka fram receptet oxå.

Hade

2011-01-23 @ 12:15:17
Postat av: Anna

3 timmar spinning! Hur pallar du? Jag tycker det är ok att köra 1,5 men allra helst en 1 stenhårt,så svetten rinner och man kan få gå hem sen. Dumma armen då, men du ska se att den blir bättre. Inte vidare konstigt att den är lite segstartad efter att ha varit rejält gipsad.

2011-01-23 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0