Sunes "Girlfriend"

Nu börjar åter mörkret falla. Jag och Sune fick i alla fall lite underbar sol på oss när vi traskade ett varv runt byn i tidigare idag. Nu ligger han och sover middag, men vaknar väl vilken sekund som helst. Vi har haft besök också. Sunes "Girlfriend"  och hennes härliga mamma har hälsat på oss!

                       Sune och Nomie leker


                             Sune och nomie myser




Ikväll ska här packas lite väskor därför att imorgon åker jag och Emil till Skåne. Det är cykel cross avslutning i Svenska cupen. Emil ligger bra till då han leder, så det vore kul om det går vägen. Sune ska vara hemma hos mormor och morfar denna gång. Han har varit med varenda cykeltävling hela höstem och vintern, så nu skonar vi han från den sista. Annars hade hans helg till största delen besått av att åka bil och barnvagn. Roligare än så tycker vi faktiskt att han kan få ha denna gång. Själv känns det som om Emil och jag ska på värsta mysiga semestern ihop! Fast det jag typ ska göra är att stå ute hela helgen och titta på alla galna cyklister i snön och halkan! Hoppas att det blir ok väder i alla fall. Det ryktas om +4 grader... Jag ser mycket fram emot att åka bilen med Emil och få sitta i framsätet för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0