Morgonpromenad

Japp då är man nyduschad efter en härlig morognpromenad i strålande sol. Jag och Sune mötte upp Johanna och Love och traskade iväg. I slutet av promenaden började Nunis att tröttna så vi vände honom så han fick sitta framåt åkandes i stället. Det verkade han gilla! Själv fick jag en gnutta separationsångest, då det enda jag såg var toppen på hans svarta mössa...
Idag testade vi även den nya overallen som vi inhandlade på Ullared i höstas. Den var i princip för liten runt magen. Förstår inte vad dom tänker på när dessa overaller sys upp...Kan tillägga att min son inte är större än andra barn(eller kanske lite) Men har hört fler som varit missnöjda med just Ullareds overallerna. De är välidigt avlånga och smala.

Kort på Sune när vi vänt på sittdelen till vagnen


                                    Ullareds overallen


Nu är det dags för lunch här!

Kommentarer
Postat av: emil

Sicken söting! Sune har nog tröttnat på att titta på oss. Han vill sitta framåt och spana på annat. Härligt värre!

Kramkyss

2011-01-24 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0