Migrän

Ja, trots migränkänningar så är det svårt att hålla sig för skratt när Sune spexar

Ja, jag vet att jag har en finne på näsan så det behöver du inte kommentera. Den är typ borta nu men häromdagen var den lika stor som en kärsbärstomat. Bläääää.
I natt har vi sovit bra och det är jag otroligt glad och tacksam för. Det var ändå skitsvårt att mösa sig ur sängen i morse, så jag försökte febrilt att få Sune å somna om, men efter en timmes brottande gav jag upp.

Det var drygt -15 grader när vi gick upp och det märks direkt i huset när det blir kallae ute. Fast nu har solen gått upp och det är klarblå himmel, så vi ska försöka ta oss ut på promenad om en stund. Jag mådde bra när jag vaknade, men efter frukost började huvudvärken krypa sig på. Det är alldeles klockrent eftersom jag var stressad och trött igår, medan jag slappnar av idag. Då har den en tendens att komma som ett oönskat brev på posten!

Kommentarer
Postat av: V.P

Finne....det ser mera ut som du har håll i näsan, å det skulle du passa i med en liten gnistade sten. Tänk vilka olika uppfattningar man kan ha;) Du e så rolig å mysig!!! Puss på Er!

2011-01-27 @ 12:42:06
Postat av: Anna

Å kära nån! Säg inte så. Jag har varit sugen på att ha hål i näsan i flera år...Nej,nej jag ska INTE göra det. Bättre att klistra på en ny sten på tanden isf=)

2011-01-27 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0