Klarlipat

Nu har Emil flygit iväg och jag börjar återhämta mig efter att ha varit nere och storlipat intervallvis.
Nu ska det köras betydligt roligare intervaller! Klockan 18 ska jag åka iväg till gymmet och instruera i spinning. Sitter här i soffan och pusslar ihop ett nytt program. Känner mig riktigt taggad inför passet och hoppas att det kommer många.
Jag och Sune har tagit en promenad trots att vi ( läs jag)egentligen bara ville smacka i oss en stor pizza och sen en jättegodispåse. Tyvärr så mår man inte så mycket bättre av det, utan just för stunden, så jag bet ihop och struntade i tröstätandet. Det blev istället att åka hem och värma på lunchen från igår.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Ni är bra söta ni!

Kram

2011-01-13 @ 18:26:37
Postat av: Anna

Tack, tak. Gillar bara inte att min lugg glipar=( nästa gång tror jag det blir sned lugg igen=)

2011-01-13 @ 20:10:36
Postat av: V.P

Du ÄR så FIN Bike anna! Puuuusss

2011-01-13 @ 20:21:12
Postat av: Anna

Du med V.P! Jag är bara sur på att luggen glesnar. Tänk om det är det höga hårfästet som börjat??!!!

2011-01-13 @ 20:43:23
Postat av: V.P

Dont you worry....jag har redan hittat gråa strån...antagligen för att man haft söder piggmenten sedan liten av all hårfärg....but hide it with new couler again;)

2011-01-14 @ 21:07:15
Postat av: Anna

Gråa hår alltså!! Det var bad. Jag funderade ärligt på att raka av mig allt hår idag...Liten spontankänsla jag fick. Men sen bestämde jag att om jag kommer se ut som JA.Jane någon dag så kan jag göra det. Inte så snyggt att vara en halvplufsig småbarnsmorsa utan hår...Så funderade ist. på om jag skulle spara ut allt igen. Fast det orkar jag aldrig, så det får vara.

2011-01-15 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0