Inte alltid som man tänkt sig

Jag blev promenadsugen förut och tog på mig å Nunisen ytterkläder. Tyckte att det kunde vara dags för en promenix med bärstolen, men det var jag ensam om att tycka. Sune blev totalt skogstokig när jag placerade honom i den, så vi beslöt oss för att ta vagnen istället. Vi kom inte så jättelångt då vi tog vårat första pit stop hos grannen och snackade lite skit. Vidare gick vi runt Plantskolevägen och nere i backen mötte vi en tant som va på promenad med sin katt. Katten gick självmant utan koppel ,men den blev rädd och gömde sig när den hörde barnvagnen som knarrade mot det grusade vinterunderlaget. Väl hemma så insåg jag att vi båda var jättehungriga. Det blev en sallad för min del, med rester ifrån gårdagens garnering som blev över.

Sallad gjord på bland annat roman sallad crab fisch, paprika, gurka och oliver.
Dressingen är gjord på lätt cremefraiche en klick lättmajonäs och rom.


                                      Sune efter matintaget


Nu är det nog dags för lite middagsvila. Det börjar bli gnälligt här igen...


Kommentarer
Postat av: emil

Det har du rätt i. Du har tex lyckats krångla in samma text 2ggr i denna text =) Inte alltid som man tänkt sig va det va? =) hihi. Spanien bjuder på minusgrader. Huuuuttaaa..



Kram på er

2011-01-23 @ 17:44:53
Postat av: Farmor

Världens gulligaste unge! Puss från farmor.

2011-01-23 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0